€ 20
Hell Let Loose Xbox Series
Hell Let Loose yra debiutinis nepriklausomos Australijos studijos Black Matter projektas. Tai Antrojo pasaulinio karo pirmojo asmens šaudyklė, orientuota į kelių žaidėjų režimą. Erdvė „Hell Let Loose“ veiksmas vyksta Antrojo pasaulinio karo metais – premjeros dieną žaidėjai galėjo dalyvauti Stalingrado mūšyje, Kursko mūšyje ar pradiniame operacijos „Overlord“ etape, atstovaudami tiek sąjungininkų, tiek ašies pajėgoms. Kūrėjai planavo laikui bėgant išleisti daugiau žemėlapių su kitais frontais. Mechanika Filme „Hell Let Loose“ veiksmas pateikiamas naudojant pirmojo asmens perspektyvą. Žaidime pagrindinis dėmesys skiriamas karo pristatymui kuo tikroviškiau. Mūšiai vyksta didžiuliuose žemėlapiuose, sukurtuose remiantis archyvais. Žaidime pagrindinis dėmesys skiriamas mūšiams, vykstantiems tarp dviejų penkiasdešimties žaidėjų komandų, suskirstytų į mažesnes grupes, vadinamas būriais. Kariams pavesta perimti ir išlaikyti konkrečius sektorius, kartu prižiūrėti tiekimo linijas. Pastarasis garantuoja prieigą prie reikalingų išteklių, tokių kaip amunicija ir kuras. Prieš mūšį žaidėjas pasirenka vieną iš kelių simbolių klasių. Tai lemia įrangą ir vaidmenį mūšio lauke. Raktas į sėkmę yra žaidėjų bendradarbiavimas ir veiksmų koordinavimas. Žaidėjų taktika turėtų atsižvelgti į reljefą ir sutinkamų pastatų tipus – mūšiai siaurose Prancūzijos miesto Sainte-Marie-du-Mont gatvelėse yra visiškai kitokie nei mūšiai medžiais apsodintoje teritorijoje. Svarbi ir aplinka, kurią galima naikinti – sunaikinus tiltą gali nutrūkti priešo tiekimo linijos. Situaciją kontroliuoja vadai, kurie radijo ryšiu bendrauja su kitais komandos nariais. Jie kuria strategiją, remdamiesi iš pareigūnų gauta informacija. Pareigūnai gali pasirinkti stebėjimo taškus ir pažymėti taikinius. „Hell Let Loose for PC“ turi daugiau nei tuziną ginklų – tarp jų yra pistoletų, kulkosvaidžių, šautuvų, granatų, minų, mirtingųjų ir liepsnosvaidžių. Įdomu tai, kad kiekvienas ginklas elgiasi skirtingai – kadangi nėra kryželio, žaidėjas turi skirti šiek tiek laiko išmokti juos naudoti. Mūšio lauke naudojasi ne tik pėstininkai – taip pat yra įvairių transporto priemonių, įskaitant tiekimo mašinas, tokias kaip Opel Blitz, transporterius, žvalgybos mašinas ir tankus (Sherman Firefly, Panther). Sunkiose situacijose žaidėjai gali surengti oro antskrydžius, kurie gali pakeisti mūšio baigtį. Anksčiau minėtos tiekimo linijos garantuoja prieigą prie išteklių. Inžinieriai gali juos panaudoti kurdami įtvirtinimus, minų laukus ir kulkosvaidžių lizdus. Mūšio lauke padaryta žala taip pat yra reali. Jis skirstomas į tris kategorijas – pašautą į ne tokias gyvybiškai svarbias vietas žaidėjas gali išgydyti, tačiau rimtesnes žaizdas turi patikrinti medikas. Granatos ar minos sprogimas dažniausiai reiškia tiesioginę mirtį. Techniniai aspektai Hell Let Loose 3D grafika atrodo labai gerai – žaidimą varo Unreal Engine 4. Tai leido kūrėjams sukurti aplinką, kurioje gausu detalių, detalių ginklų ir mašinų modelių bei aukštos kokybės sprogimų dalelių efektų.